Sunday, June 24, 2012

Apakalah Kiranya-Sebuah Mainan Bahasa.

Apakalah kiranya,awak beri masa saya luahkan segala-galanya sebelum awak berlalu pergi begitu saja.

Apakalah kiranya,awak ambil satu dua minit mendengar luahan rasa suka duka pada awak.Tak rugi awak,tengok-tengok kan awak dah menyesal sekarang.

Sesalan awak dah tak berguna lagi,awak telah rugi serugi-ruginya kerana awak dah kehilangan rasa cinta saya,yang awak miliki sekarang ini adalah tubuh badan saya saja.

Rasa cinta saya telah saya kebumikan dalam-dalam di kuburan cinta.

Apakalah kiranya awak.........

Ayat di atas,tiada kena mengena dengan sesiapa pun dan tidak juga melibatkan lubuk hati perasaan saya.Ianya hanyalah rekaan  tiada kaitan dengan yang hidup,sedang sakit dan juga yang mati.

Perhatian sekali!,ayat di atas hanyalah sekadar mainan bahasa dan perkataan apakalah kiranya sahaja.
Saya suka bermain-main dengan bahasa-bahasa yang indah dan meruntun jiwa.

No comments:

Post a Comment